یک پهپاد رژیم اشغالگر قدس در کهریزک ساقط شد

ری- فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله جنوب تهران از سرنگونی یک پهپاد متخاصم رژیم صهیونیستی در کهریزک خبر داد.
فهرست مطالب

سرهنگ پاسدار حسن حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر هدف قرار گرفتن یک پهپاد رژیم صهیونیستی در ری را تأیید کرد و گفت: این پهپاد در اراضی شور آباد کهریزک ری هدف قرار گرفت و ساقط شد.

بر اساس این گزارش، پدافند هوایی ری شامگاه پنجشنبه در چندین نوبت فعال شد و به مقابله موفق با اهداف متخاصم پرداخت.

خبرگزاری مهر پیش از این از رهگیری و سرنگونی این اهداف متخاصم خبر داده بود.

نویسنده

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *