۲.۵ همت از مطالبات داروخانه‌ها پرداخت شد

بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی ۲.۵ همت از مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد پرداخت شد.
فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان تأمین اجتماعی با هدف حمایت از ارائه‌دهندگان خدمات درمانی و پایداری ارائه خدمات به بیمه شدگان و بازنشستگان، روند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد را ادامه داد.

در ادامه فرایند تسویه مطالبات مراکز طرف قرارداد، صبح امروز پنج شنبه چهاردهم اسفند، بخش دیگری از مطالبات مربوط به اسناد رسیدگی‌شده داروخانه‌ها در سطح کشور به مبلغ حدود ۲.۵ هزار میلیارد تومان پرداخت شد.

نویسنده

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *