پرداخت ۱۰ همت از مطالبات مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران از پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد با این سازمان خبر داد.
فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیمه سلامت، مهدی رضایی گفت: در ۴ هفته اخیر مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، مطب پزشکان، مراکز دیالیز، مراکز تصویربرداری و توانبخشی طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت ایران پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین تا دو هفته آینده، مبلغ ۱۲ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات موسسات و مراکز طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت ایران پرداخت خواهد شد.

نویسنده

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *