ساخت‌وساز تهران ناگهان ۲ برابر شد؛ ماجرا چیست؟

یک آمار رسمی و تازه از نبض تولید مسکن در شهر تهران نشان می‌دهد، ساخت‌وساز با شاخص «تیراژ واحدهای مسکونی جدید» با رشد بیش از 91 درصدی، تا 2 برابر افزایش پیدا کرده است. آیا این رشد به معنای «پایان رکود ساختمانی» است؛ آن هم به رغم موانع مختلف جلوی پای سرمایه‌گذاران؟
فهرست مطالب

در این بازار با تصمیم شهرداری، یک «دوپینگ» در تعداد طبقات ساختمان‌های جدید صورت گرفته است. پیامدهای مثبت و منفی این «تغییر» نیز در بازار مسکن و کیفیت زندگی تهرانی‌ها شرح داده می‌شود.

 

نیکا موتور - ECO10

نویسنده

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *