مدیرعامل زیرساخت: بهبود کیفیت اینترنت چند روزی زمان می‌برد

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: بهبود کیفیت سرویس‌ها و بازگشت ترافیک بین‌الملل به دلیل طولانی شدن قطعی‌ها چند روزی زمان‌ می برد.
فهرست مطالب

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از سیتنا، دکتر بهزاد اکبری، معاون وزیر ارتباطات طی پستی در ایکس نوشت: «بهبود کیفیت سرویس‌ها و بازگشت ترافیک بین‌الملل به دلیل طولانی شدن قطعی‌ها چند روزی زمان‌ می برد، در  شکل زیر روند افزایشی ترافیک بین‌الملل قابل مشاهده است، کمی صبور باشید.»

مدیرعامل زیرساخت: بهبود کیفیت اینترنت چند روزی زمان می‌برد

۵۸۵۸

نویسنده

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *