اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص درگذشت ۲ دانشجوی پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام خبر درگذشت ۲ دانشجوی پزشکی ساکن در کوی دانشگاه، اعلام کرد: علت بروز این حادثه در دست بررسی است.
فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مهر، از دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر اساس اطلاعیه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرحومان فرهاد سالاری و عرفان طاهرخانی از دانشجویان دانشکده پزشکی این دانشگاه شب گذشته، جان به جان آفرین تسلیم کردند.

دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، دوستان و هم‌دانشگاهی‌های این عزیزان، اعلام کرد: بررسی علت حادثه و اطلاع‌رسانی تکمیلی در دستور کار قرار دارد و متعاقباً جزئیات آن اعلام خواهد شد.

نویسنده

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *