با اقدام AFC سه تیم ایران مسافر آسیا شدند

فهرست مطالب

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دانشجو، ای‌اف‌سی هفته گذشته به فدراسیون فوتبال ایران اطلاع داده که تا ۱۰ خرداد فرصت دارد تا نمایندگان خود در رقابت‌های آسیایی فصل آینده را معرفی کند.

همان‌طور که پیش‌تر ممبینی، دبیرکل فدراسیون اعلام کرده بود، به احتمال زیاد استقلال، تراکتور وسپاهان به‌عنوان ۳ نماینده ایران در قاره کهن معرفی خواهند شد.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *