«جعبه سیاه» شبکه افق به آنتن بازگشت

«جعبه سیاه» شبکه افق به آنتن بازگشت
فصل جدید برنامه تلویزیونی «جعبه سیاه» از ۱۳ اسفند روی آنتن شبکه افق می رود.
فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه افق، فصل جدید برنامه تلویزیونی «جعبه سیاه» با اجرای امیر عضد، همزمان با ماه مبارک رمضان از دوشنبه ۱۳ اسفند هر شب ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود.

این برنامه گفتگومحور و چالشی به تهیه‌کنندگی سید مجتبی موسوی و کارگردانی علی واسعی، با حضور شخصیت‌های مطرح در عرصه‌های مختلف، سعی دارد مباحثی بحث‌برانگیز را به مخاطبان ارائه کند.

این برنامه از دوشنبه ۱۳ اسفند هرشب، ساعت ۲۱ از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

نویسنده

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *