خبر خوش برای اجاره‌نشینان: قراردادهای اجاره تمدید خواهند شد+ جزئیات

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با مصوبه سران سه قوه، قراردادهای اجاره مسکن که تا پایان سال ۱۴۰۵ منقضی می‌شوند، در صورت درخواست مستأجر به‌صورت خودکار برای یک سال تمدید خواهند شد.
فهرست مطالب

به گزارش اکو‌ایران به نقل از  تسنیم، بر این اساس سقف افزایش اجاره‌بها و ودیعه در سراسر کشور حداکثر ۲۵ درصد تعیین شده و مراجع قضایی نیز از صدور حکم تخلیه صرفاً به دلیل پایان مدت قرارداد خودداری خواهند کرد.

این مصوبه تا پایان سال ۱۴۰۵ اعتبار دارد و چهار استثنا از جمله نیاز شخصی مالک به سکونت، فروش رسمی ملک، تخریب و نوسازی یا تخلفات مستأجر را شامل می‌شود.

 

نیکا موتور - ECO10

نویسنده

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *