سعید غلامحسین‌پور نوازنده سنتی درگذشت

سعید غلامحسین‌پور نوازنده سنتی و سازنده ساز تار بهبهانی صبح شنبه ۲۰ اردیبهشت درگذشت.
فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه موسیقی ایران، سعید غلامحسین‌پور نوازنده و سازنده ساز تار بهبهانی، صبح شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در سن ۵۲ سالگی پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

سعید غلامحسین‌پور متولد ۲۰ شهریور ماه ۱۳۵۲ از اعضای کانون سازندگان ساز و نوازندگان سنتی خانه موسیقی ایران، سرپرست و نوازنده گروه چاوش بود که از سال ۱۳۷۸ کنسرت‌های بسیاری برگزار کرده و در کشورهای مختلف اجرا داشته است. آثار نقاشی و طراحی او نیز در قالب نمایشگاه‌های متعدد در ایران و دیگر کشورها به نمایش گذاشته شده است.

خبرگزاری مهر درگذشت این هنرمند را به خانواده او و جامعه موسیقی تسلیت می‌گوید.

نویسنده

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *