سیصد و دهمین پایگاه اورژانس استان تهران به بهره برداری رسید

پایگاه «فرون آباد» اورژانس جنوب شرق اورژانس استان تهران به بهره برداری رسید.
فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه «فرون آباد» اورژانس جنوب شرق اورژانس استان تهران با حضور محمداسماعیل توکلی رئیس اورژانس استان تهران، مسئولان ستادی و عملیاتی این سازمان و برخی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

در حال حاضر این پایگاه با یک دستگاه آمبولانس به صورت ۲۴ ساعته با حضور کارشناسان عملیاتی آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

نویسنده

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *