واکنش مدیر استقلال به ضرب و شتم طرفدار تیم

علی تاجرنیا رئیس هیئت مدیره استقلال به ضرب و شتم هواداران این تیم واکنش نشان داد.
فهرست مطالب

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین، علی تاجرنیا، رئیس هیات‌مدیره استقلال پس از شکست مقابل فولاد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «با یادآوری مشکلات به‌جامانده از نیم‌فصل اول، با اینکه کمتر دخالت فنی دارم ولی به سهم خودم از شرایط دشوار امروز ⁧ استقلال⁩ پوزش می‌خواهم. به فوریت برای برون‌رفت از شرایط بحران با دلسوزان باشگاه هم‌اندیشی می‌کنیم. هوادار حق دارد از ما عصبانی باشد، تحمل می‌کنیم ولی ضرب‌وشتم آنان را تحمل نمی‌کنیم.»

استقلال در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی مقابل فولاد شکست خورد.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *