چرا سود اقتصاد در اختیار شرکت‌های بزرگ است؟ | بار اشتغال بر دوش بنگاه‌های کوچک

فهرست مطالب

اقتصادآنلاین؛ چرا بخش بزرگی از سود اقتصاد ایران در اختیار تعداد محدودی شرکت قرار دارد، اما بار اصلی اشتغال کشور را بنگاه‌های کوچک و متوسط به دوش می‌کشند؟

عیسی منصوری، رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران به ساختار متفاوت سودآوری و اشتغال در اقتصاد ایران پرداخته و از تغییر نقش بازیگران اصلی اقتصاد در دوران تحریم و جنگ سخن گفته است.

مشروح این اظهارات را در ویدئوی زیر ببینید.

 

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *