چرا طالبان استفاده از اینترنت فیبر نوری را ممنوع کرد؟

مقام‌های طالبان تأیید کرده‌اند که استفاده از اینترنت فیبر نوری در ولایت بلخ به دستور رئیس طالبان ممنوع شده است.
فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مقام‌های طالبان در ولایت بلخ تأیید کرده‌اند که استفاده از اینترنت فیبر نوری در این ولایت به دستور رئیس طالبان ممنوع شده است.  حاجی زید، سخنگوی والی طالبان در بلخ، گفت که این اقدام برای «جلوگیری از منکرات» صورت گرفته است. وی افزود که برای جلوگیری از منکرات، از فیبر نوری استفاده نخواهد شد و تأکید کرد که در حال جست‌وجو برای یافتن جایگزینی برای آن هستند.

در «طالبان استفاده از اینترنت فیبر نوری را ممنوع کرد» بیشتر بخوانید. 

۵۸۳۲۳

نویسنده

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *